MERCI

21 września w ramach przeprowadzanej kampanii, wprowadzającej na rynek nowe smaki pralin Merci, Agenci FBI Media zachęcali przechodniów do podziękowania swoim bliskim w wyjątkowym wydaniu.

W centrum Warszawy na Pasażu Wiecha przygotowaliśmy w pełni zaaranżowane studio nagrań, w którym każdy mógł nagrać swoje podziękowania dla najbliższych.

Dodatkowo każdy uczestnik eventu został obdarowany wielkim pudełkiem czekoladek Merci, na którym widniało jego zdjęcie.

Najkreatywniejsze nagrania  umieszczone zostały na stronie www.merci.pl i brały udział w konkursie. Na trzech głównych zwycięzców konkursu czekały atrakcyjne nagrody Sylwester w Barcelonie, Tablet Samsung Galaxy Tab 2 P5100 16 GB 3G i Samrtfon Nokia Lumia 920.

Kampania zrealizowana dla K2.

 


Warszawa

21.09.2013

1
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.33.42
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.33.49
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.01
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.11
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.21
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.35
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.50
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.34.58
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.35.08
Zrzut ekranu 2015-02-06 o 16.35.19
IMG_5753
IMG_5755
IMG_5765
IMG_6242
IMG_6262
IMG_6358
IMG_6528
IMG_6572
IMG_6592
IMG_6647
IMG_6714
IMG_6719
IMG_6741
IMG_6763
IMG_6778
IMG_6786
IMG_6822
Sequence 01_1
Sequence 01_2
Sequence 01_4
Sequence 01_8
Sequence 01_9
Sequence 01_10
3

 

 

 

Wróć do góry