BAD RUBBER DUCKER BY CROPP
7 czerwca odbyła się pierwsza akcja marki Cropp w ramach ich nowej kampanii Bad Rubber Ducker #badrubberducker.
W sześciu miastach nastąpił nieoczekiwany, niekontrolowany i nieobliczany najazd gumowych zadymiarzy. 666 niegrzecznych kaczuszek.
można było znaleźć w fontannach i innych zbiornikach wodnych. Była to świetna okazja, by stać się prawdziwym łowcą – Duck Hunterem, który nie przepuści żadnej gumowej kaczce. Na wytrawnych łowców czekały nagrody – konsola Play Station 4, kubki, kupony żniżkowe i karty podarunkowe o wartości 1000 złotych na zakupy w Cropp.
Dzięki rozbudowanej kampanii PR-owej w każdym z miast boombingu, już na dwa tygodnie przed akcją zainteresowani mogli szykować sprzęt i szlifować skillsy pogromcy gumowego drobiu. Przygotowaliśmy w tym celu cykl filmów i gifów, które prezentowały fontanny, na które planowany jest destan kaczuch.
Kampania nie ogranicza się do łowów, jej dodatkowym elementem była współpraca z dwudziestoma artystami – graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami, którzy dokonali własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu sztuki ulicznej. Nie obyło się również bez tajemniczych malowideł na chodnikach miast komunikujących zagubienie kaczuch.
Za samą kreację Bad Rubber Ducker, która sprawiła, że na tę zabawkę już nigdy nie spojrzycie tak samo, odpowiadają Agenci FBI.
So, have you seen this duck?
WHERE ON QUACK IS THAT DUCK?!
Realizacja ambientu: Warszawa (Pola Mokotowskie), Gdynia (Skwer Kościuszki), Lublin (Plac Litewski), Kraków (Planty), Poznań (przy Operze) i Wrocław (Plac Jana Pawła II).